اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

Right 2 left

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

مگر توی کشور چند نفر داریم که اول راست دست باشد بعد بشود چپ دست؟

  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • محمد رنجبر دیلمقانی

نظرات  (۴)

  • ...:: بخاری ::...
  • منم اول همین فکرو میکردم!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ینی میگین از اول LeftHand بودن؟
    منم به شک انداختین! 
    از خاطرات محافظان میشه فهمید که راست دست بودن:

    شب برای چند لحظه به هوش آمدند... کاغذ خواستند تا چیزی بنویسند... کاغذ که دادیم با دست چپ و خیلی آرام و با دقت چند کلمه را به زحمت کنار هم چیدند...

    به دست چپ تاکید کرده! و کلمه "زحمت"! البته میشه از زحمت صرفنظر کرد چون تو ICU بودن. اما از دست چپ نه :)
  • ...:: بخاری ::...
  • فک کنم وقتش باشه کمپین بزنیم!
    پاسخ:
    چه کمپینی؟
    نه.
    من از اول چپ دست نبودم انگاری. (اینا میگن!!)  بعد کم کم کشف شد ک چپ دستم.
    چند(ین) سالی هم هست ک خودم کشف کردم چپ دست و چپ پا و چپ چشم و چپ گوش هم هستم.

    + کمپین «اینایی ک اول چپ دست نبودن بعد چپ دست شدن.» ازهمینا ک میزنن دیگه. چمیدونم.

    + راست دست بودن و هستن. دقت کنید مشخصه.
    پاسخ:
    ینی میگین که بعدِ از قم برگشتنتون چپ دست شدید؟ من اینو قبول ندارم. آدما توی کودکی دست غالبشون مشخص میشه. فقط شاید گاهی با دست دیگه بنویسن. یا شاید اصن ننویسن.
    ایشونم از اول راست دست بودن اما یه مدتی شاید به دلایلی مصلحت آمیز چپ دست بنویسن...

    خیر.
    بنده از سه سالگی چپ دست شدم.تقریبن.
    خانواده محترم هم ید طولایی در راست دست کردن!! من داشتن. ولی خب بنده هم متقابلن گفتمان مقاومت رو انتخاب کرده بودم.
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی