اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

حسابرسی

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

نه اینکه دروغ بنویسند و خدا نداند... سبحان الله!

بلکه

آنها در این صورت به این احادیث عمل می کردند

  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • محمد رنجبر دیلمقانی

نظرات  (۳)

محمدرنجبر عزیز عیدت مبارک
پاسخ:
اتفاقا من هم به این نوع از اسپمینگ داشتم فکر می کردم. که توی اسپمر تعریف کنید که اسم نویسنده وبلاگ را هم توی پیام بگنجاند :) تا فکر کند که پیام اختصاصی است
  • (امید شمس آذر)
  • با چهارمی خیلی حال کردم.
    پاسخ:
    الحمدلله
  • ...:: بخاری ::...
  • حالا اینه همه هیچ.
    چمران ی دعا داره میگه خدایا مرا به خاطر گناهانی که هرروز با عقلم توجیه شان می کنم ببخش.
    پاسخ:
    من که پرم از اینا :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی