اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

تواضع هدف دار :)

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

خدایا تمومش کن چرا من؟

چرا بخاطر من همه خودکشی می کنن؟ چرا بخاطر من همه با هم دعوا می کنن.

مگه چقدر خوشتیپم که همه دستاشون می بُرن.

خدایا چرا اینقد بهم پیشنهاد می دن؟

خدایا من که هیچی نیستم پس چرا اینقدر اینا واسه من می میرن.

من نمی خوام بقیه رو به گناه بندازم.

و این حرفا :)


1- این روش، مدرن ترین و اسلامی نما ترین روش کلاس گذاشتن و تعریف از خوده...آکنده از فروتنی :)

2- پُریم از اینجور ریا ها

3- اینا نه حرف خودم بودن نه نقل قول. همینجوری بداهه نوشتم.

4- به این فکر نکن که فلان گناه رو انجام میدی یا نه. به این فکر کن که اولا آیا توانایی انجامش رو اصن داری و انجام نمی دی. این یه مرحله! مرحله بعدم اینکه حالا که توانایی انجامش رو داری و انجامش نمیدی وقتی یکی اون گناهو که انجام داده شرح میده آیا تو دلت قند آب میشه یا نه؟

  • ۹۴/۰۵/۰۴
  • محمد رنجبر دیلمقانی

نظرات  (۵)

توی اون جمع 4نفره سه شنبه صبح ...
استادت برگشت گفت...
فروتنی:ما اشتباها فکر میکنیم فروتنی یعنی ما خیلی بزرگیم ولی میگیم که ماهیچی نیستیم
در حالی که فروتنی یعنی اینکه ما واقعا هیچی نیستیم ...
گفت و فایل صوتیشو نشون داد :امام خمینی تو اخرای عمرش در دیدار با مجلسی ها گفت:"خدایا به خودت قسم من حتی یک رکعت نماز هم به خاطر تو نخواندم"
این یعنی چی...
فروتنی نوع 1یا2
پاسخ:
جوابش جایزه داره؟
:)
:)
یعنی 2! یعنی خدایا من به خاطر تو نماز نخوندم بخاطر بهشتت خوندم :) .
برای بهشت و جهنم به احکام عمل کردن فکر کنم تنها موردیه که خدا خلوص نیت رو ترتیب اثر میده

شما ادرس جدید من رو دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!
پاسخ:
:| آر یو اوکی؟ :|    :؟
ازاینکه مورد قضاوت قرار بگیرم متنفرم.
و ازادمایی که با برداشت های ذهن خودشون قضاوتم کنن متنفرتر
پاسخ:
:|
خدایا شفاء
:|
پس نوشت: طبق اصول روانشناسی آدمایی که الکی توهم قضاوت شدن و به دنبال اون گاردگیری های تند دارن افرادی اند که از اعمال و کارای خودشون راضی نیستن و به قول خودمون احساس گناه دارن: باور نمی کنید؟ کلیک کنید:
ببین این چی میگه
http://www.aparat.com/v/Ibeog
http://www.aparat.com/v/Ibeog
پاسخ:
نمی بینم. حوصله ندارم
ببین ایجوری زبان درس میدن
http://www.aparat.com/v/Knk6B

پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی