اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

دانشگاه مانده و ما در حال گذریم

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

نشریه انجمن علمی که سردبیرش باشم دارد روز های آخر طراحی را سپری میکند. شنبه یکشنبه می فرستم معاونت فرهنگی اگر خدا بخواهد. در سیر این شماره اول رُسَم کشیده شد حسابی. البته عاملش هم خودم بودم. طرح نشریه-تشکل را در نظر داشتم و باید اجرایی می کردم.

تا حدودی اجرایی شد. حدود 30 نفری پشت 30 صفحه مجله علمی کار کردند و کلی کار گروهی کردند. کیفش به همین بود.

اعضای تشکل جیکس تقریبا به صورت کامل به نتیجه ای که حدود 6 ماه پیش رسیدم رسیده اند و یکی یکی یا کنج ازلت گزیده اند یا کارشکنی می کنند یا جوانه زده اند و از تنه نکنده اند. آقای حیکس در اوج تک رایی و بی سیاستی ناشی از سیاسی کاری همه زیر دستی هایش را رنجانده است. خبرگزاری فارس سطر اول خبرهایش را به اسم حیکس شروع میکند و با توضیح فعالیت اعضا ادامه می دهد.

انجمن علمی هم عالی است. اگر خدا بخواهد ترم بعد کارهای کوچک کوچک با اثرات گنده گنده میخواهیم انجام دهیم. بوک کلاب، هیت، دوره زبان تخصصی و...

درس ها هم عالی اند. از فردا صبح باید برنامه ریزی کنم برای امتحانات آماده شوم. خدا را شکر مثل دو ترم قبل قرار نیست درس های پایه تکراری مسخره را بخوانم. تازه رسیده ام به نقطه ای که دوست داشتم. میکروب و ژنتیک و نانو و بیوشیمی... چه درس های نازنینی :)

متاسفانه سرم خیلی شلوغ شده و از ترجمه کتاب عقب مانده ام. ویراستارها هم بیچاره ها جیکشان در نمی آید. زیادی آدم را درک میکنند. باید بگذارندم لای منگنه. نمی گذارند حیف.

دارم فکر میکنم وقتی یک مجموعه ای آب می ریزد نوک قله ای و انتظار دارد کوهپایه هایش خشک بمانند چرا یک عده ای خشک مانند... چی گفتم!

  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • محمد رنجبر دیلمقانی

نظرات  (۲)

  • امید شمس آذر
  • به روز هستم با "سه سیب سرخ". اگه خوشتون اومد نظر بدید.
    پاسخ:
    آمدیم :)
  • امید شمس آذر
  • متشکرم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی