اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

دستتون درد نکنه

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ

شروع کرد به غیبت کردن این را وقتی فهمیدم که گفت: "نمی خوام غیبت کنم اما..." این از آن دسته عبارات بود. زیاد می شناسم از اینجور کلمه ها « نمی خوام از خودم تعریف کنم اما... » هم یکی از آنهاست. می گفت که وحید بد است، وحید خودبزرگ بین است، وحید محافظه کار است وحید فلان است و....

 

این ها را که گفت شروع کرد به ذکر گفتن. 

و من هنوز در فکر این بودم انسان ها ذکر را بعد از غیبت می گویند یا به جای غیبت؟

  • ۹۲/۰۶/۲۳
  • محمد رنجبر دیلمقانی

نظرات  (۱)

جالب اینجاست که وقتی اعتراض کنیم می گویند:جلوی روی خودش هم می گویم:| خب از اول جلوی روی خودش بگو...
و از اون جالب(!)تر پدیده های نادری هستند که می گویند: بهتون برنخوره ولی... و بعد از اون "ولی" از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند که بهمان بربخورد(از انتقاد از شخصیت و روحیات مان تا اعتقادات و باور ها). اخر هم اضافه می کنند:چون می دانستم ادم با جنبه ای هستید گفتم. 
ای کاش کنار همه ی این چالش هایی که هر روز در اینستاگرام می بینیم,چالشی هم بود با عنوان #نگوییم. دور از ذهن به نظر می رسد ولی ممکن است با محو شدن این چنین جملاتی از مکالمه روزانه ناهنجار هایی هم که به دنبالشان می ایند محو شوند...


پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی