اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

اسفندگی آموز اگر طالب عشقی...

اسفنـــدگی

ابری که باشد،
گویی که نه یخ ها خیال آب شدن دارند،
نه هوا خیال گرم شدن،
انگار نه انگار
که آفتابی هم هست.

شب که برسد،
بی آفتابی می زند پس کله آدم،
تاریکی، ندیدن و اشباح غوغا می کنند،

تازه می‌دانی هوای ابری صد شرف دارد به شب،
و تازه می‌فهمی که هوای ابری هم آفتاب دارد.

سپیده که بزند.
نه یخ می ماند،
نه شب،
و نه اشباح.
انگار نه انگار...
که همین دیروز
آفتاب در پشت ابر بوده

نویسندگان

تمّت... :)

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۹ ب.ظ

نهایتا پس از کلی استرس و التهاب تمام شد. در واقع شروع شد راهی که باید... من مهم ترین بله عمرم را رسماً از جان جانان و خانواده عزیزش گرفتم...

من یتق الله یجعل له مخرجا.


پ ن : چقدر نزدیکی خدا !

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • محمد رنجبر دیلمقانی

ازدواج

عشق

محبت

وصال

نظرات  (۸)

  • امید شمس آذر
  • مخرجاً و صورتاً.

  • ...:: بخاری ::...
  • خب الان من بهرحال شماره حساب بدم یا ادرس + شکلک رولینگ آیز

    (نان خودش را بر میدارد)

    پاسخ:
    آدرس بدید، به روی چشم + شکلک کلمه چینی من باب تنوع
  • ...:: بخاری ::...
  • آدرس میدم که خانومو بیارید :))

    خانوما با هم مهمونی داریم (^__^)

    پاسخ:
    اگه تهران و سلماس و قم باشه میاریم. از چی مترسونید. 
    حالا من فک کردم آدرس میدید شیرینی رو بفرستیم دم در، که اَ اونم باکی نی!
  • ...:: بخاری ::...
  • پ برم قم اون وقت ادرس بدم :)

  • امیر ابراهیمی
  • امیدوارم در سیل شیرینی دادن ها و گرفتن ها، حساب بچه های دانشگاه هم‌داشته باشی...

    آرزوی دست و پا زدن در سیل برکات خاص الهی را برایتان دارم:))

    پاسخ:
    چشم. ان شا الله.
    قسمت شما هم... 
    مرسی
  • پسری از شهر شطرنجی
  • رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

     

    «پروردگارا! از همسران و فرزندانمان مایه روشنی چشم ما قرارده، و ما را برای پرهیزگاران پیشوا گردان!»

    پاسخ:
    دعای قنوتمون هم جور شد :)
    قسمت شما.

    من و مصطفی تبریک می گیم بهت. مصطفی سلام هم می رسونه! 

    پاسخ:
    مرسی لر :))))
    سلاااااااام

    سلام و درود

    خیلی دیر و اتفاقی دیدم این مطلبو

    اومده بودم وبلاگو احیا کنم که پیوندامو چک میکردم دونه دونه و رسیدم به بلاگ شما

    به رفیق عزیز تر از جانم سلام برسونید، التماس دعا دارم🤲❤️براتون خوشبختی بی پایان و خاطره های ماندگار آرزو میکنم. هر دو عزیزم هستید و با خوندن این مطلب و مطلب باقالی پلو خیلی سر حال اومدم. 

    بخاطر روزمرگی ها و کار و تحصیل مدتهاس بی خبر موندم ازتون ولی بدونین که برا جفتتونم خیلی خوشحالم😍دست علی یارتون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی